Több családos vendéget szeretnél?

Azonnal megvalósítható tanácsokat adok, hogyan legyél hiteles a gyerekkel utazó családok szemében, hogy ne is jusson eszükbe másokkal összehasonlítani.

22 tipp egyedülálló utánkövetéssel

22 kommunikációs tipp, hogy a családok már az utazás előtt megszeressék a szállodádat!

Töltsd ki és küldöm a tippeket!

Klikkelés után azonnal hozzáférsz mind a 22 tipphez, amit akkor is meg tudsz valósítani, ha nincs nagy büdzséd és/vagy marketingosztályod. 

A letöltés fizetési kötelezettséggel nem jár.

Miben segít neked ez az anyag?

Hogyan szerezz olyan érdeklődőket és direkt vendégeket, akik alig várják, hogy megkapják a hírleveleidet és elsőként jusson eszükbe a szállodád, amikor családi utazásról van szó.

Ma már majdnem minden szálloda magára aggatja a “családbarát” cimkét.

Közben meg ott vannak a valóban gyerek- és szülőbarát szállások, mint a Tiéd. 

A vendég viszont nehezen igazodik el a neten.

Hogyan vetesd észre

családbarát szállodádat ekkora zajban?

2009. óta több ezer család körében végeztem felméréseket, kutatásokat, válaszoltam családi üdüléssel kapcsolatos kérdéseikre.

  • Így pontosan tudom, mit szeretnének. És azt is, ami hiányzik a legtöbb családbarát szálloda kommunikációjából.
  • Ha csak egy tippet megvalósítasz (nem fogsz tudni egynél megállni), már érezni fogod, hogy több család érdeklődik a szállásod iránt.

Ezeket adom át most Neked minden ellenszolgáltatás nélkül.

22 kommunikációs tipp, hogy a családok már az utazás előtt megszeressék a szállodádat!

Töltsd ki és küldöm a tippeket!

Klikkelés után azonnal hozzáférsz mind a 22 tipphez, amit akkor is meg tudsz valósítani, ha nincs nagy büdzséd és/vagy marketingosztályod. 

A letöltés fizetési kötelezettséggel nem jár.

22 konkrét tippet, ötletet gyűjtöttem össze ebben az ingyenes tanulmányban.

Nem elégszem meg az általános bullshit-gyűjteménnyel (már biztos Te is letöltöttél néhány ilyet). Nemcsak azt írtam le, hogy mit csinálj, hanem, hogy hogyan és miért – sok gyakorlati példával.

1. Mikor és hogyan kommunikálj a családokkal.

Mit írj, milyen cikkeket, milyen tartalommal.

2. Milyenek legyenek a fotóid és a videóid, hogy lássák valóban családbarát vagy.

Vagyis hol találsz ingyenes anti-stock fotókat és videókat.

3. Honnan tudd meg pontról pontra, mit is akarnak a családok.

Térképet adok a családok elérhetőségéhez.

4. Külföldi példák

Több száz oldalból válogattam ki, hogy mit érdemes követni, és mit nem.

5. Mi legyen a GYIK menüpontodban.

Konkrét kérdéseket hozok, amelyeket 10 anyukából 8 biztosan megkérdez.

22 olyan tipp, amit nagy büdzsé és nagy marketing hátország nélkül is meg tudsz valósítani.

Miért adom mindezt oda csupán egy e-mail címért cserébe?

Tény, hogy  

az a tudás, az a sok szakértői óra, amit beletettem sok pénzt ér. De akkor miért adom mégis nulla forintért? Mert szeretnék neked abban segíteni, hogy kialakítsd családbarát kommunikációdat.

Szállodai marketing szakértőként elemi érdekem, hogy a szakma erősödjön, és hogy a családos vendégek a családi üdülés végén elégedetten távozzanak a szállodádból. 

Azt szeretném, ha  

tényleg megvalósítanál néhány (az összes!) pontot, ezért nemcsak a tanulmány ingyenes, hanem a 3 emailből álló utánkövetés is. Ezeket a letöltés után néhány naponta kapod, és nemcsak finoman noszogatlak, hanem további segítséget adok.

 Áll az alku?

Milyen további segítséget kapsz tőlem?

Nem hagylak magadra!

Abban segítek neked, hogy

  • értékes és hasznos tartalmakkal kiszolgáld az anyukákat,
  • közted és a vendégeid között elinduljon a párbeszéd/bizalomépítés,
  • elkezd felturbózni a saját listádat,
  • akciók nélkül, direktben foglaljanak a vendégeid.

Sziné Horváth Beáta
szállodai marketing és inbound marketing szakértő