365 napra/52 hétre, ha most vágsz bele:
Látszólag erőlködés nélkül mindig tele vannak, a közösségi médiában izgalmasakat posztolnak, a vendégek imádják őket…
Felismerték, hogy szemléletváltásra van szükségük. Tudják, hogy a sikerhez minőségi tartalmakra és folyamatos kommunikációra van szükség.
10 szállodai marketingesből csak 5 marketingesnek van hónapokra előre elkészített tartalomstratégiája, és csupán 2-nek van ideje és energiája az abban leírtakat megvalósítani.
A változtatás lehetősége előtted áll!
Minőségi tartalommal, folyamatos kommunikációval és az értékesítési csatornák összehangolt használatával te is eléred céljaidat.
A 365 napra szóló Tartalomnaptár “Start” kimondottan Neked, szálláshely marketingesének készült, hogy erőlködés nélkül nyerd el a korosztályú és érdeklődési körű utazók figyelmét.
Ezzel a tartalomnaptárral nemcsak megkönnyítem a munkádat és folyamatos inspirációt adok a kommunikációhoz, hanem időt is spórolok neked.
Így lesz lépésről lépésre haladva sikeres a kommunikációd.
Az általános wellness szállodák, panziók kommunikációjához készített “Startolj!” Tartalomnaptár 12 hónapra, 365 napra lebontva, időrendi sorrendben tartalmazza a
A sikeres kommunikáció eredménye az elégedett vendég.
akkor az eredmény az, hogy a leendő vendégek már az utazás előtt megszeretnek > elégedett vendégek lesznek > elkötelezett vendégek lesznek, akik…
…extra költésre hajlandóak
…bizalommal vannak a szállodád iránt
…nemcsak a kedvezményeidre ugranak
…visszatérnek hozzád és törzsvendéggé válnak.
Alacsony áron. Azért, mert …
Tudom, hogy sok szálloda mondja ki magáról, hogy családbarát, mert családbarát szolgáltatásokat kínálnak. DE CSAK KEVÉS SZÁLLODA VAN, AKI A CSALÁDOSOK NYELVÉN KÜLÖN STRATÉGIA SZERINT KOMMUNIKÁL.
Nagyon kevés szálloda tudja ezt megvalósítani.
1 vagy 2 marketingessel nehéz és időigényes a családosok felé egyedi tartalmakat gyártani, egyedi megoldásokkal kommunikálni. Egyszerűen nincs rá kapacitás, idő és energia. Ez a téma többségében mindig csak másod-vagy harmadlagos fontossággal bír.
Abban segítek neked, hogy te máshogyan szólítsd meg a családos vendégeket!
Nekem szívügyem a család, hobbim és egyben munkám a marketing. Ezért most kedvezményes áron lehet a tied a “Családbarát” Tartalomnaptár, amiben 131 blogcikk, 295 Facebook poszt és 76 Instagram poszt javaslatot talász.
… ha nem kommunikálsz folyamatosan,
… ha nem építesz bizalmat a vendégekben,
… ha nem tudod, mikor, miről írj,
… ha nem beszélsz a családosok nyelvén,
akkor vendéget és pénzt veszítesz. Nagyon sokat!
Sziné Horváth Beáta vagyok, szállodai marketing és inbound marketing szakértő
25 év szállodákban eltöltött marketinges múltam és a Családiüdülés.hu online portál üzemeltetése alatt több száz sikeres offline és online marketing kampány tervezésében, megvalósításában vettem részt.
2011-től az online marketingre és a családbarát kommunikációra helyeződött át a figyelmem. Két éve azon dolgozom, hogy olyan komplett megoldásokat adjak a szállodai marketingesek kezébe, ami az e-mail marketing, a tartalommarketing, valamint az inbound marketing technikák bevezetésére és azok szállodai gyakorlatba való átültetésére épül.
Ha a Tartalomnaptárban lévő cikk és poszt javaslatok között mégsem találsz olyat, ami a te szállodádra illene, jelezd 5 napon belül és összeállítok neked személyre – vagyis a szállodádra – szabottan további 1 hónapra szóló tartalmat, így biztosan lesz benne olyan, ami a te sikeredet szolgálja.