Miről írj az év 365 napján a régi és új vendégeidnek?

Megmutatom! Tartalomnaptár szállásoknak

365 napra/52 hétre, ha most vágsz bele: 

  • 194 + 131 blogcikk
  • 356 + 295 Facebook poszt
  • 234 + 76 Instagram poszt
  • 114 hírlevél téma

Gondolkodtál már azon, hogy a sikeres szállodák vajon milyen marketinget alkalmaznak?

Látszólag erőlködés nélkül mindig tele vannak, a közösségi médiában izgalmasakat posztolnak, a vendégek imádják őket…

De hogyan csinálják?

Felismerték, hogy szemléletváltásra van szükségük. Tudják, hogy a sikerhez minőségi tartalmakra és folyamatos kommunikációra van szükség.

Nem te keresed a vendéget drága pénzekért, hanem téged keresnek a vendégek.

Nem rábeszélik a vendégeket, hanem elnyerik a bizalmukat.

Barátként „beszélgetnek” a vendégekkel.

Ismerik a vendégeik igényeit, problémáit, vágyait.

Csomagajánlatok helyett tartalmakat gyártanak.

Saját adatbázist építenek.

Tapasztalatom szerint

10 szállodai marketingesből csak 5 marketingesnek van hónapokra előre elkészített tartalomstratégiája, és csupán 2-nek van ideje és energiája az abban leírtakat megvalósítani.

A változtatás lehetősége előtted áll! 

Minőségi tartalommal, folyamatos kommunikációval és az értékesítési csatornák összehangolt használatával te is eléred céljaidat.

  • nem te keresed a vendéget drága pénzért, hanem téged keresnek a vendégek
  • árakciók nélkül tudod eladni a szobáidat 
  • több követőd lesz
  • több elégedett, mosolygós vendéged lesz
  • több direktben foglaló vendéged lesz
  • bizalmat tudsz építeni
  • nem kell drága szórólapokra vagy még drágább prospektusokra költened
  • ráadásul marketingesként majd te is elmondhatod, hogy nemcsak viszed, hanem hozod is a pénzt. 

Hogyan segít neked a naptár?

A 365 napra szóló Tartalomnaptár “Start” kimondottan Neked, szálláshely marketingesének készült, hogy erőlködés nélkül nyerd el a korosztályú és érdeklődési körű utazók figyelmét. 

Ezzel a tartalomnaptárral nemcsak megkönnyítem a munkádat és folyamatos inspirációt adok a kommunikációhoz, hanem időt is spórolok neked. 

Így lesz lépésről lépésre haladva sikeres a kommunikációd.

Mit tartalmaz a "Startolj!" Tartalomnaptár?

Az általános wellness szállodák, panziók kommunikációjához készített “Startolj!” Tartalomnaptár 12 hónapra, 365 napra lebontva, időrendi sorrendben tartalmazza a

  • a blogcikk és poszt témákat típus szerint (kép, szöveg, videó, élő bejelentkezés…stb.)
  • a kommunikációs csatornákat (blog, Facebook, Instagram, hírlevél)
  • a kommunikációs célokat (brandépítés, szakértői státusz erősítése, szolgáltatás bemutatása, programajánló…stb.)
  • a buyer perszónákat (korosztály és érdeklődési kör szerint szegmentálva…stb.

A leghatékonyabban

akkor tudod bevonzani az utazásukat tervező leendő vendégeket, ha:

Nem te keresed a vendéget drága pénzekért, hanem téged keresnek a vendégek.

Az érdeklődési körüknek, igényeiknek megfelelő tartalmakat készítesz.

Ha a problémáikra megoldást kínáló hasznos információkat adsz.

Ha a döntési folyamat minden szakaszában értéket adsz.

Ha figyelembe veszed, hogy más életszakaszban van és más érdekli (más életkor, más tartalom).

Ha bizalmat építesz, lojálisabbak lesznek a vendégeid

Miért van szükségem

tartalomnaptárra?

  • hogy érdekes legyél
  • hogy látható legyél
  • hogy bizalmat építs
  • hogy adatbázist építs
  • és hogy MINDIG legyen MIT kommunikálnod a különböző csatornákon.

A sikeres kommunikáció eredménye az elégedett vendég. 

Ha neked is van tartalomstratégiád,

akkor az eredmény az, hogy a leendő vendégek már az utazás előtt megszeretnek > elégedett vendégek lesznek > elkötelezett vendégek lesznek, akik…

…extra költésre hajlandóak
…bizalommal vannak a szállodád iránt
…nemcsak a kedvezményeidre ugranak
…visszatérnek hozzád és törzsvendéggé válnak.

Kell ennél nagyobb kincs egy szálloda vagy panzió számára?

Milyen árért lehet a tied

a 365 napra szóló "Startolj! Tartalomnaptár?

Alacsony áron. Azért, mert …

  • szeretném, hogy kevés időráfordítással egy ütős kommunikációs terved legyen. 
  • szeretnék neked, mint szállodai marketingesnek időt spórolni
  • szeretnék, mint a szálláshely igazgatójának, tulajdonosának több százezer forintos plusz kiadást megspórolni.

Tudom, hogy sok szálloda mondja ki magáról, hogy családbarát, mert családbarát szolgáltatásokat kínálnak. DE CSAK KEVÉS SZÁLLODA VAN, AKI A CSALÁDOSOK NYELVÉN KÜLÖN STRATÉGIA SZERINT KOMMUNIKÁL. 

Nagyon kevés szálloda tudja ezt megvalósítani.

1 vagy 2 marketingessel nehéz és időigényes a családosok felé egyedi tartalmakat gyártani, egyedi megoldásokkal kommunikálni. Egyszerűen nincs rá kapacitás, idő és energia. Ez a téma többségében mindig csak másod-vagy harmadlagos fontossággal bír. 

Abban segítek neked, hogy te máshogyan szólítsd meg a családos vendégeket!

Nekem szívügyem a család, hobbim és egyben munkám a marketing. Ezért most kedvezményes áron lehet a tied a “Családbarát” Tartalomnaptár, amiben 131 blogcikk, 295 Facebook poszt és 76 Instagram poszt javaslatot talász.

Milyen árért könnyítheted meg a saját munkádat?

A 365 napra szóló "Családbarát" Tartalomnaptár ára bankkártyás fizetéssel: bruttó
8 990 Ft

Megnéznéd előbb, hogy mit fogsz kapni, ha megrendeled a naptárakat?

Íme egy hónap Betekintő a "Startolj" Tartalomnaptárba és egy 10 napos bepillantás a "Családbarát" Tartalomnaptárba! Kattints a képekre!

ELJÖTT AZ IDŐ!

… ha nem kommunikálsz folyamatosan,

… ha nem építesz bizalmat a vendégekben,

… ha nem tudod, mikor, miről írj,

… ha nem beszélsz a családosok nyelvén,

akkor vendéget és pénzt veszítesz. Nagyon sokat!

Sziné Horváth Beáta

Ki vagyok én?

Mit kell rólam tudni?

Sziné Horváth Beáta vagyok, szállodai marketing és inbound marketing szakértő

25 év szállodákban eltöltött marketinges múltam és a Családiüdülés.hu online portál üzemeltetése alatt több száz sikeres offline és online marketing kampány tervezésében, megvalósításában vettem részt. 

2011-től az online marketingre és a családbarát kommunikációra helyeződött át a figyelmem. Két éve azon dolgozom, hogy olyan komplett megoldásokat adjak a szállodai marketingesek kezébe,  ami az e-mail marketing, a tartalommarketing, valamint az inbound marketing technikák bevezetésére és azok szállodai gyakorlatba való átültetésére épül. 

Mi történik

a megrendelés után?

  1. A befizetés után e-mailben küldöm a számlát és a 365 napra szóló Tartalomnaptár/ak letöltési linkjét.
  2. Pár nap után újra bejelentkezem nálad, hogy segítséget nyújtsak a megvalósításhoz.
  3. Akár 1 hét múlva már publikálhatod is az első cikkedet.
  4. Elkezdődik a párbeszéd közted és az érdeklődők között.
  5. Növekszik a direktben foglaló vendégeid száma.
  6. A vezetőség elégedett lesz a munkáddal.

Tartalomnaptár 365 napra

  • Fizetési mód
  • Személyes adatok

  • Számlázási adatok

  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.

Garancia

Ha a Tartalomnaptárban lévő cikk és poszt javaslatok között mégsem találsz olyat, ami a te szállodádra illene, jelezd 5 napon belül és összeállítok neked személyre – vagyis a szállodádra – szabottan további 1 hónapra szóló tartalmat, így biztosan lesz benne olyan, ami a te sikeredet szolgálja.

365 napra szóló
"Startolj! + Családbarát" Tartalomnaptár szállásoknak
bruttó 16 490 Ft áron