Megmutatom 8 lépésben, hogyan állítsd össze az első automatizált hírlevélsorozatod 20 nap alatt

Most olyan módszer birtokába jutsz, aminek bevezetéséhez mindössze 20 nap kell, és amely segítségével legalább 200 új vendég bizalmát nyerheted majd el havonta.

Ma még mindig az egyik legeredményesebb és legköltséghatékonyabb reklámozási – és direkt vendégszerzési – forma, amit használhatsz szállodásként, az az e-mail-marketing és az inbound marketing, vagyis a listaépítés sokféle eszköztára. 

Akadnak olyan szállodai marketingesek, akik szerint a hírlevelezés nem működik, de az, hogy ők tévúton járnak, csak erősítik a te lehetőségeidet. 

26 éve dolgozom a szállodák világában, 22 éve szállodai marketingesként, 10 éve az online marketingre fókuszálva. 

Most ennek a 26 évnek minden tapasztalatát gyűjtöttem össze és adom át neked, hogy olyan hírlevélkampányokat készíthess, amelyekkel egyszerre elnyered a potenciális vendégeid figyelmét és magad mögé utasítod a konkurenciát.

Zsebeld be a
“8 lépéses Hírlevélsorozat Tervező Módszert”
és sajátítsd el a tudást, amellyel repülőrajtot vehetnek az e-mail-kampányaid.

A gyakorlati útmutatón túl ráadásul komplett munkafüzeteket, tervezőtáblákat és azonnal használható tippeket is a magadénak tudhatsz.

Megelégelted, hogy minden évben vannak olyan időszakok

amikor ad hoc jelleggel kell megtölteni a szálloda üres szobáit?

Pár évvel ezelőtt megbízóimmal együtt mi is hasonló problémákkal küzdöttünk. 

Biztos ismerős  a helyzet, amikor mondvacsinált akciókkal, óriási kedvezményekkel és olyan nagy szavakkal, mint a “soha vissza nem térő alkalom”, “last minute ajánlat” próbálsz újabb és újabb foglalásokra szert tenni. 

Ez az a szituáció, amikor erős a sales nyomása és a foglalási kényszer. Persze idővel aztán a szobák nagy része valahogy mégiscsak megtelik, de te mégis nyugtalan vagy az eredmények és a kampány sikeressége miatt.

Marketingesként évek óta küzdök az ellen, hogy a szállodai marketingesek elkerüljék a hasonló helyzeteket és az ebből eredő problémákat. Tapasztalatból mondom, hogy a számok soha nem igazolták az ilyen ad hoc és last minute kampányok eredményességét.

Az ad hoc jellegű kampányok megtérülése nagyon alacsony volt.

Ráadásul rengeteg munkaórát is bele kellett ölnöm. Arról már nem is beszélve, hogy közel sem lehetett tervezhetőnek titulálni az ilyen módon begyűjtött foglalásokat.

Ekkor kezdtem el alkalmazni

egy igazán hatékony megoldást a problémára.

Nem te keresed a vendéget drága pénzekért, hanem téged keresnek a vendégek.

Van egy módszer

arra, hogy kapkodás és tűzoltás nélkül lehessen értékesíteni a szállodák szobáit.

amely költséghatékonyabbá és tervezhetőbbé teszi a szállodai marketinget.

amivel könnyen el lehet nyerni a vendégek bizalmát.

arra, hogyan lehet extra ráfordítás nélkül megsokszorozni a hírlevélre feliratkozók számát.

amivel a direktben foglaló vendégek számát lehet növelni.

amely ráadásul automatizált, így tehát csak addig van konkrét dolgom vele, amíg összeállítom a kampányt.

Ezt követően már csak a foglalásokat és a bevételt kell számolgatni.

Most van itt az idő! Neked is szemléletváltásra van szükséged!
Alkalmazni az e-mail marketing eszközeit, integrálni a marketing folyamataidba a különféle listaépítő módszereket és automatizált hírlevélkampányokat készíteni.

Szeretnél te is olyan automatizált e-mail-kampányokat összerakni, amelyek magas megtérülésük mellett még plusz terheket is vesznek le a válladról?

8+1 jó okod van rá, hogy

a „8 lépéses Hírlevélsorozat Tervező Módszer” mellett tedd le voksod

#1 ok

Megmutatom, hogyan tervezd meg az automatizált e-mail-kampányod (ajándék tervező checklistával)

Legyen szó bármilyen marketingmegoldásról, alapos és tudatos tervezés nélkül idővel a legjobb eszközök is csődöt mondanak. Ezért az első lépés az lesz, hogy elárulom, hogyan tervezd meg az e-mail-kampányod részleteit, milyen lépéseket kell betartanod a tervezés során. Ehhez készítettem el a „Hírlevélsorozat Tervező Csekklistát 85 kérdéssel”. Nézz bele a kivonatba, ha érdekel >>>

Mindehhez ráadásul ajándékba adok neked 52 db kampányötletet, ami az értékesítést segítő hírlevélkampányaid alapköveként szolgál és nem utolsó sorban megduplázhatod vele a feliratkozóid számát. A  hetekre bontott „Kampánytervező határidőnaplóban” a témákon kívül azt is megadom, hogy milyen határidőkkel kalkulálj.

Hírlevélsorozat Tervező Csekklista 85 kérdéssel​

Kampánytervező határidőnapló 52 hétre

15 bizonyítottan működő csali ötlet családbarát szállásoknak​

3 keresztpromóciós ötlet, hogyan érj el több családos vendéget​

#2 ok

Kimondottan szállodai listaépítéshez adok tippeket

Talán nem jelent újdonságot számodra, de az ütős hírlevélkampány alapja a jó lista. Enélkül csak sötétben tapogatóznál. Megmutatom, hogyan tudsz úgy kommunikálni a termékedről, szolgáltatásodról, hogy azt a család döntéshozói a magukénak érezzék.

Elmondom továbbá, hogyan tudsz online és offline is értékes feliratkozókat gyűjteni – akiket a későbbiekben vendégekké konvertálsz majd és milyen csalikat használj (kattints ide az ízelítőért). És ráadásként egy hibrid módszerrel is megismertetlek.

#3 ok

Elárulom, hogyan találd meg a célcsoportod – és 11 vendégprofilt is elemzek neked

A marketing egyik alapköve a célcsoport-meghatározás. És ez alól a szállodai marketing sem kivétel. A buyer persona profilalkotási útmutatóval segítek neked abban,, hogy magad is le tudd kutatni a saját célcsoportod. 

De itt még nincs vége. Hogy azonnal el tudd kezdeni a munkát, adok egy leírást a 3 fő vendégtípusról (a kisbabákkal, a kisgyermekekkel és a kamaszokkal utazókkal), és mindegyikkel kapcsolatban tippeket is arra vonatkozóan, hogyan kommunikálhatod a szállodád előnyeit és értékeit a számukra legérthetőbb és legkecsegtetőbb módon. 

Kidolgoztam továbbá 7+1 buyer perszona profilját családbarát szállodákra szabva, ami mellé adok neked egy letölthető sorvezetőt is a buyer personák megalkotásához, hogy egyedül is el tudd készíteni a sajátjaid.

3+7+1 kidolgozott buyer persona profil a családosok piacán

Így határozd meg a vendégtípusaidat - Buyer persona profilalkotási útmutató
Segédtáblázat buyer persona profilalkotáshoz

Külföldi szállodák csalijai

#4 ok

Bevezetlek a csalikészítés fortélyaiba (mintákkal)

Biztos vagyok benne, hogy ezt az oldalt olvasva már többször megfordult a fejedben, hogy tényleg nagyon kecsegtető e-mail-megoldásokról vagy szó, de honnan lesznek a szállodának feliratkozói? Természetesen erre is gondoltam.

A „8 lépéses Hírlevélsorozat Tervező Módszer” ezen fejezetében 3 olyan csaliötletet osztok meg veled, amelyek garantáltan működnek a családos célcsoportodnál is. És ahogyan azt már megszokhattad, az elméleti tanácsok mellé gyakorlati megoldásokat, inspirációkat is hozok neked. Ebben a részben például külföldi családbarát szállodák csalijairól készítettem kimutatást.

#5 ok

36 konkrét példával tanítalak meg, hogyan írj ütős tárgymezőket és címsorokat​

Ezen a ponton már majdnem mindened megvan egy tökéletes e-mail-kampányhoz. Tudsz tervezni, célcsoportot meghatározni, listát építeni és csalit írni. Már “csak” az e-mail megírása van hátra. Aggodalomra semmi ok, ebben is segítek.

Egy hatékony e-mail egy jó tárgymezővel kezdődik, és egy ütős címsorral folytatódik. Ha valamelyik hiányzik, máris drasztikusan csökkenek az esélyeid arra, hogy egyáltalán végigolvassák a leveled. Éppen ezért 36 konkrét példán keresztül mutatom be, hogyan írj eszméletlen tárgymezőket és címsorokat – mindezt természetesen kifejezetten szállodai kontextusban, családbarát kommunikációs célzattal.

Automatizáláshoz szükséges szoftverek listája

#6 ok

Adok néhány tanácsot arra vonatkozóan, milyen szoftvereket használj a megvalósításhoz

A legtöbb tanácsadó itt már rég meghúzta volna a vonalat. Itt azonban szó sincs ilyesmiről. Addig nem engedem el a kezed, amíg egy komplett automatizált, családbarát e-mail-kampányt össze nem tudsz rakni. A következő állomás: a szoftverekkel kapcsolatos tanácsadás.

Ebben a részben elmondom, milyen szoftverekkel készíthetsz igényes csalit, figyelembe véve azok formátumait, illetve arról is részletesen beszélek, miként automatizálhatod a kampányaid.

Az automatizáláshoz szükséges szoftverek listáját is összegyűjtöttem neked.

#7 ok

Hogy mindig tudd, hogyan teljesítenek a kampányaid, mérési tanácsokat is kapsz tőlem

Mindegy, hogy magadnak számolsz el a kampányok eredményeivel, vagy egy megbízó felé kell bizonyítanod, a mérések elengedhetetlenek a következtetések megvonásához. Még egy ütős kampány is fejleszthető, ha előzetesen kiépíted a megfelelő mérési pontokat.

Elmondom, milyen mutatókra figyelj, amikor összegzed a kampányod eredményét. És arról is szó lesz, milyen célokhoz milyen mérési pontokat rendelj. Sőt, egy mellékletet is csatolok ehhez a részhez, amelyben egy ízléses kampányértékelő sablont találsz. Ugyanis nemcsak a belbecs számít, hanem a külcsín is.

Összefoglaló az automatizált hírlevélsorozatok statisztikai mérőszámairól

Kampányértékelő sablon

Automatizált hírlevélsorozat folyamatábrája

#8 ok

Végül pedig elárulom, hogy mindezeket hogyan építheted fel, hogyan készíthetsz belőlük hírlevélsorozatot

Az első 7 lépésben olyan tudásanyagot bocsátok a rendelkezésedre, amely segítségével még egy laikus vállalkozó is fel tudja építeni a maga automatizált hírlevélkampányait. A nyolcadik lépésben azonban ennél is tovább megyünk: megmutatom, hogy az említett célcsoportok számára milyen témákban készítsd el a hírlevélsorozat egyes elemeit. Egy kiválasztott témában pedig még az automatizált hírlevélsorozat folyamatábráját is megmutatom.

Beszélek neked a trigger e-mailekről, valamint arról, hogy hogyan emelheted át családbarát szállodai környezetbe a világszerte hódító szövegírási trendeket. Sőt, levéltematikával kapcsolatban is adok néhány hiánypótló tanácsot.

# +1 ok

Mindezt nem egy marketingestől kapod, hanem egy 26 éve szállodai szférában dolgozó marketingestől

Nem győzöm hangsúlyozni, mennyire fontos a személyre szabottság. És ez nemcsak a családbarát szállodai hírlevélkampányokra igaz, hanem a tanulási folyamatokra is. Ha valóban hatékony automatizált hírlevélkampányokat szeretnél készíteni, bizony előnyödre válik, ha olyasvalakitől tanulod meg mindezt, aki maga is évek óta ebben a közegben tevékenykedik.

Én is onnan indultam, ahol most te állsz

Ha már egy ideje szállodai marketinggel foglalkozol, az az érzésed lehet, hogy már mindent tudsz. Optimálisabb esetben érzed, hogy valami még hiányzik, csak azt nem tudod, mi az. Vagy tudod, hogy mi hiányzi, csak nincs időd és energiád, hogy kitanuld és alkalmazd. 

De jó hírem van! Te már megtetted az első lépést a fejlődéshez, amire most minden eddiginél nagyobb szükséged van. Ha nem elégszel meg azzal, amid most van, akkor jó helyen jársz. 

Viszont, ha te úgy gondolod, hogy:

  • “Én már eleget tudok.”
  • “Nincs időm új dolgokat tanulni.”
  • “Megint egy újabb felesleges marketing bullshit.”
  • “Az én piacomnak erre nincs szüksége.”
  • “Ez nem fog működni.”
  • “Az emberek nem olvasnak e-maileket.”

… akkor mi nem alkotunk egy csapatot. Nem egy ligában játszunk, vagyis nem jó helyen vagy. Zárd be az oldalt, hidd el nem fogok megharagudni. 

Hírlevelezz máshogyan!
Én segítek neked ebben. Sőt, végigvezetlek a játékon, hogy a célba érve együtt örülhessünk a sikereidnek.
Tarts velem, és lépj előre a tudatos, eredményes e-mail marketing kampányok felé.

Mégis mit kapok a

„8 lépéses hírlevélsorozat tervező módszertől?”

Röviden:
mindent, ami a sikeres szállodai marketing alapjait jelenti.

Bővebben olyan gyakorlati tudást, amelynek nemcsak egyes szakmai összejöveteleken veszed hasznát, amikor gyors beszélgetések során kell a tudásunkkal villogni, hanem akkor is, amikor élesben, terepen kell bizonyítani.

20 nap alatt a “hogyan kéne megtöltenem az üresen maradt szállodai szobákat” állapotából az “ilyen gyorsan eredményt hozó kampányt még sosem építettem” érzésébe jutsz. Kevesebb, mint 3 hét alatt havonta 200 új vendég bizalmát nyerheted el, annak a 8 lépésnek a segítségével, amit a tervező módszer által megosztok veled.

És ez még nem minden.

A hírlevélsorozathoz ajándékokat is adok neked.

  • Hírlevélsorozat Tervező Csekklista 85 kérdéssel
  • 52 kampányötletet családbarát szállodákra szabva
  • 15 csali típus
  • Buyer personák készítéséhez kapcsolódó táblázat, 7+1 buyer perszona profil minta
  • 50 db-os játéklista
  • kampányértékelő sablonó mérőszámok
  • egy automatizált hírlevél kampány folyamatábrája
  • Kutatás 5 külföldi szállodai csaliról

Erről egészen egyszerűen nem maradhatsz le.
Jelentkezz még ma!

“Biztos, hogy ez nekem való?”

Ahogyan minden betegséget gyógyító gyógyszer, úgy minden marketingproblémára ható megoldás sincs. Nem szeretném azt állítani, hogy mindenképpen engem keresel. Ezért jobb az elején tisztázni, mikor tudok segíteni neked, és mikor nem.

Ha azonban nem hiszel a változásban, és a fejlődésed érdekében nem vagy hajlandó új módszereket alkalmazni, sajnos nem tudok neked segíteni.

Nem te keresed a vendéget drága pénzekért, hanem téged keresnek a vendégek.

Ha olyan megoldást keresel, amivel hosszútávon növelheted a szállodai marketinged eredményességét.

Ha nem ad hoc jellegű akciókkal akarod eladni az üres szobákat.

Ha érdekel az inbound marketing, a social, az influencer, a gerilla-, a tartalom- és az e-mail marketing és hiszel ezek sikerességében.

Ha olyan szakembert keresel, aki hasznos tanácsokat adhat neked a családbarát kommunikációval kapcsolatban.

Ha olyan szakembert keresel, aki nemcsak tanácsadásban, de kivitelezésben is otthon van, ezáltal valóban hasznos és használható tippeket ad.

Ha úgy gondolod, hogy 25 év szakmai tapasztalat már önmagáért beszél.

Nekik már segítettem

hatékony szállodai e-mail marketinget csinálni

Szatmári Zsolt - Korona Panzió*** Étterem

Beával a közös munkát már 5 évvel ezelőtt elkezdtük, amikor stratégiát váltottam. Akkor azt a célt tűztem ki magamnak, hogy több direktben foglaló vendéget és kevesebb jutalékkifizetést szeretnék a jövőben. Az első és legfontosabb lépéssel kezdtünk: hírlevél listát építettünk online és offline vonalon, valamint blogoltunk. 4 hónap alatt felépítettünk egy közel 1000 fős minőségi adatbázist, akikkel aztán a továbbiakban barátilag és eredményesen tudtunk kommunikálni.

Hunguest Hotel Bál Resort***

A közös munkát 2017-ben egy olyan projekttel indítottuk, ahol egy "alvó lista" felébresztése volt a cél. Bea szakmai tudásával az első hírlevélsorozattal sikerült a listán lévőket aktivizálni és már az első kiküldés után 15%-os megnyitási arányt és 7%-os átkattintási arányt realizáltunk. Ez a szám a többszöri kiküldéssel tovább emelkedett. A kampányt eredményesen zártuk.

Berze Márton - Marketingszöveg.com

Szövegírók voltunk abban a szállodai projektben, amit Bea szinte elsőként a szállodák között, a hévízi NaturMed Hotel Carbona számára állított össze. A buyer perszonákra szabott automatizált hírlevélsorozatot 3 szegmensre építette fel, majd 2 időszakos kampányt készített. A visszajelzések alapján sikeres volt a megvalósítás, hiszen elindult a kétirányú kommunikáció a vendégek és a szálloda között. A vendégek kérdeztek, válaszoltak, ajánlatot kértek, foglaltak.

Mennyiért veheted meg

a 8 lépéses módszert?

Ahogy már mondtam, előtted a lehetőség, hogy 20 nap alatt felépítsd a rendszert, és utána folyamatosan havonta akár 200 új vendéggel növeld az adatbázisodat, akiknek könnyedén tudod eladni az üresen álló szállodai szobáidat. De a „8 lépéses Hírlevélsorozat Tervező Módszerrel” ennél többet is kapsz.

A kezedbe kapsz egy olyan módszert, amellyel bármikor könnyedén elindíthatsz egy tematikus vagy buyer perszonákra szabott automatizált kampányt.

Ne állj a saját sikereid útjára. Kattints, vedd meg és válj a legjobb szállodai marketingessé!

Bankkártyás fizetéssel bruttó
24 990 Ft

Dönts most és holnaptól már kezdheted is a tervezést!

Mi fog történni

a vásárlás után?

  1. A vásárlást követően e-mailben küldöm el neked az 1-4. anyagot pdf formátumban, hogy mihamarabb el tudd kezdeni a tervezést.
  2. 3 nap múlva naponta érkezik meg a második rész további 4 levele.
  3. A sorozat végén egyben is elküldöm neked egy dokumentumban összefűzve a 8 lépést, hogy egyfajta sorvezetőként mindig kéznél legyen.
  4. Az egyes témákhoz kapcsolódó mellékleteket a cikkben lévő linkekről tudod majd letölteni.
100% garancia
Ha az 1-4. anyag átolvasása után úgy látod, hogy mégsem azt kaptad, amire számítottál és a módszert te nem tudod alkalmazni, jelezd 48 órán belül e-mailben lemondásodat és én minden kérdés nélkül visszafizetem neked az összeget. Vigyázz! A lemondás valóban csak 48 órán belül lehetséges, azt követően az elállás lehetősége elveszik.
  • Ár: 24.990,00 Ft
  • Fizetési mód
  • Személyes adatok

  • Számlázási adatok

  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.

Sziné Horváth Beáta

Ki vagyok én?

Mit kell rólam tudni?

Sziné Horváth Beáta vagyok, online marketing, szállodai marketing és e-mail-, valamint tartalommarketing szakértő

26 év szállodákban eltöltött marketinges múltam és a Családiüdülés.hu online portál üzemeltetése alatt több száz sikeres offline és online marketing kampány tervezésében, megvalósításában vettem részt. 

2011-től az online marketingre és a családbarát kommunikációra helyeződött át a figyelmem. Két éve pedig kiemelten az e-mail marketing, a tartalommarketing, valamint az inbound marketing technikák bevezetésére és azok szállodai gyakorlatba való átültetésére ösztönzöm a szállodai marketingeseket, tulajdonosokat, üzemeltetőket, valamint segítem őket a teljes kivitelezésben.